turbiny w Audi A4

Baza znalezionych fraz

Myv Rock, j-rock ---tenjo tenka yuiga dokuson...Miyavi, tylko dla ...

Temat: Kupiłem pierwsze auto... Audi A4 1.8T - wrażenia, fotki, etc. Na początku dyskusja Audi 80 vs Audi 100, potem kontynuacja o Audi A4
Odświeżam trochę temat... ;-)

Kupiłem w końcu Audi A4 1.8T 150KM ;-). Rocznik jest to 96, czyli prawie początek produkcji, ale...

Jest to jedno z najwygodniejszych i najfajniej prowadzących się aut jakimi dane mi było jeździć! I ta dynamika :-). Wykonanie super, autko ma przejechane 170tyś km (przebieg na 90% prawdziwy). Zakupione było w polsce i tudzież eksploatowane. Przy 150tyś. wymieniona była turbina. Ogólnie auto bardzo zadbane jak na ten rocznik, kupiłem od prywatnego kolesia z Piaseczna :-).

A co do mocy... byłem sobie na hamowni i pomierzyłem wszystko :-). Kilka dni po zakupie i po wymianie płynów i filtrów - 159KM wyszło. Sporo więcej niż dała fabryka. Jeżdzę już prawie 3 tygodnie i powoli zaczynam myśleć o zczipsowaniu tego cuda ;-). Na wiosnę najpewniej. ZDjęcia niedługo!

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=258534



Temat: Golf z serii III prośba o wypowiedzi właścicieli
1,9TDI to ten sam ktory montowano w Audi B4/B5 czy posrednich. 90KM/210Nm, turbina bez zmiennej geometrii, slabe cisnienie powietrza. Ponoc silnik dobry i straaasznie zwawy - znajomy Mercedesem z 2,3 136KM nie mogl go dogonic :o ale najczesciej te z niemiec 1,9TDI to strasznie zajezdzone silniki...

Rob jak chcesz, ja bym brał 1,8 lub 1,6 101KM - strasznie fajne silniki :) Montowane np. w A4 B5 :>

edit: 1,9TDI 90/210 robią na 120KM/280Nm :P
Ten post był edytowany przez Camel- dnia: 23 Styczeń 2006 - 12:12
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=138308


Temat: Auto osobowe do 20-25000 zł

W nowszych autach o ile sie nie myle wszystkie diesle maja turbine, nie musi byc TDI, lecz w oznaczeniu T oznacza turbo. Przeczytalem z grubsza temat i patrze, ze wiele osob poleca "Passat lub A4". Jako posiadacz a4 moge smialo stwierdzic, ze tego auta nie porownuje sie z passatem, bo jest od niego o wiele mniejsze, ciasniejsze i z tego co wiem sa to 2 rozne klasy. Audi a6 jest klasy Passata. Natomiast jesli chodzi o zawieszenie, to w audi (niby to samo zawieszenie) wytrzymuje srednio o 50tys wiecej niz w VW, nie wiem czym jest to spowodowane, lecz tak pokazuja statystyki. Ponadto audi jest jednak bardziej komfortowym autem od vw, nie ma sie co oszukiwac. Zatem jesli chodzi o koncern VW, to ja jak najbardziej polecam cos z OOOO, lecz zastanowilbym sie nad a3, skoro auto ma sluzyc do wycieczek na zakupy.


Zgadzam się ze wszystkim ale to że Passat to kalsa A6 to mocno przesadziłeś, np. Fabia może być uważana za kompakta ale tak naprawdę to jest klasa B a nie C chociaż przewyższa pojemnością wnętrza niektóre auta klasy C
Tak samo jest z A4 : jest mniejszy ale i tak to jest D klasa tak jak Passat ,ale pomimo to i tak niedawno wybraliśmy(rodzina) A4 no bo to w końcu OOOO a nie jakiś '' samochód dla ludu'' :cool:

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=364386


Temat: Który diesel w A4 najlepszy
Kumpel miał G3 Varianta z 90KM TDi.
Sprzedał dopiero jak miał 350kkm. Z usterek typowo dizlowych - tylko regenerował turbinę (za śmieszne pieniądze). Poza tym zero przygód, choć auto w ogóle nie szanowane.
Teraz ma Audi A4 `03 TDI 130KM z Miltitronikiem i sra w gacie by tylko się ta skrzynia nie sypnęła, bo autko już ma ćwierć miliona km.
Ale chodzi fajosko, jeździłem i nie mogłem się nadziwić jak to jest jak nie ma biegów
Źródło: zapasowe.fora.pl/a/a,8652.html


Temat: Brak ciśnienia oleju Audi A4 2.0 TDI
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam "mały" problem z moją audicą. Tak to się wszystko zaczęło: Jakiś czas temu, zauwazylem ze plyn chlodniczy zaczyna dostawac się do silnika, ubywalo go coraz więcej i wiecej, po wizycie u mechanika, ktory zajmuje się tylko serwisem marki vw, audi skoda, powiedzial mi ze w silnikach 16V od roku 2003-2006 byly wady głowicy i tak wlasnie się dzialo, ubywal plyn i dostawal się do silnika. Zdecydowalem się kupic nowa glowicę z rocznika 2009, te byly juz poprawione. Głowica zostala wyminiona, i od razu po odbiorze samochodu coś zaczelo się dziac. Głowny problem to brak ciśnienia oleju, caly czas zapala się kontrolka oleju. Mechanik sprawdzil to na uc zadzeniu i okazalo się ze powinna byc 5 a u mnie jest w porywach do 1. Problem 2 to odcina mi turbine przy wiekszych obrotach. Samochod przełacza się w tryb awaryjny. Samochod stoi juz 5 dni u mechanika i ten mechanik nie jest w stanie dojsc do tego dlaczego tak się dzieje. Co sadzicie? bede wdzieczny za kazdą pomoc. Pozdrawiam. Dodatkowo na filtrze oleju znajdują się jakieś opiłki.
Źródło: audimania.eu/forum/viewtopic.php?t=10033


Temat: Audi A4 110 kucy - problemy z mocą
Witam,

Audi A4 110 kucy.

Generalnie brakuje mu mocy. podmieniana była przepływka, N75, czyszczona turbina i cuda wianki. Na postoju jak mu sie depnie gaz to dochodzi do 4000 obr i ma zawieszkę chwilową - potem idzie dalej. Podczas jazdy słabo przyspiesza.

Dzisiaj pojawiły się błędy:
519 czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym G 71
zwarcie do plusa - błąd sporadyczny

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - błąd sporadyczny

Co z tym zrobić?
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=35977


Temat: potrzebny przepływomierz audi a4 1.9tdi
Witam!Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem A4.1.9tdi.90km.Zaraz po zakupie mialem pewne problemy z autem.załozyłem przeplywomierz kolegi z passata tez 90km z cała obudowa podpialem wtyczke i próba wypadła tak ze mało co nie zabiłem sie pod własnym blokiem Na przepływce kolegi samochod ciagnął mniej wiecej od 1700obr i ze tak powiem az podrywalo przód zas na moim przepływomierzu zaczyna ciagnąc jezeli mozna tak w ogole to nazwac przy 2200obr i w zasadzie nie czuje ze auto jest z turbina.Moje pytanie-czy ktos ma do sprzedania przepływke o nr.7.18221.01 pierburg 074906461.dodam ze przepływka kolegi byla o tych samych numerach takze pierburg.mam juz dwie takie przepływki wiec jesli ktos ma taka lub inna ktora bedzie chodzic tak jak burza to chetnie podjade,podłaczymy i bedziemy rozmawiac.lublin i okolice.dodam ze wtyczka na 6 pinow czy jak to sie tam okresla.Pozdrawiam
Źródło: audi-tech.yum.pl/viewtopic.php?t=1349


Temat: [ A4 1,9TDI]Problem z turbiną - wyłącza się
Audi A4 2004 1,9 TDI 74kw (AVB)

Witam wszystkich,

Po podlaczeniu pod komputer wykazuje blad cisnienia doladowania( tylko jezeli komputer zostanie podlaczony w trakcie wystapienia bledu, po zgaszeniu silnika bledow brak), przy ok 120 km/h przekraczajac 3000 obrotow odcina turbine, pedal w podloge i auto zwalnia. Wylaczenie i wlaczenie silnika pomaga na chwile ale po jakims czasie znowu to samo. Z kazdym dniem przytrafia sie to coraz czesciej

Do tej pory wymieniony N75 i sprawdzona membrana w "gruszce", problem nadal sie powtarza Macie jakies pomysly, co dalej?
Źródło: audi-tech.yum.pl/viewtopic.php?t=908


Temat: [A4 1.9 TDI] Brak mocy w audi
Witam wszystkich..mam problem z swoja a4 ,a mianowicie wskazowka predkosciomierza dochodzi do 140 obrotow do 3000tys i samochod nie przyspiesz a przy takich obrotach wlasnie zalaczala mi sie turbina a jak go rozpedzam to czuc braku mocy muli sie to stalo sie z dnia na dzien wczesniej bylo czuc lekie przyciecia ale czegos takiego nie bylo zaczelo sie jak przyszla do nas fala mrozow -30 a i jak odpalam silnik to sie strasznie tlucze ;(bialo z tylu mgla nic nie widac.. w czym tkwi problem ??prosze o pomoc
Źródło: audi-tech.yum.pl/viewtopic.php?t=1059


Temat: Jak zamontowac Intercoller do silnika 1.9TD??
witam.panowie jestem juz po zabiegu!!

1. wzrost mocy zauwazalny!!
2.jak sie depnie to obrotomierz zasuwa jak szalony
3. najlepszy efekt jest na 3 biegu
4.co prawda niest to TDI ale turbinka pieknie gwiżdze a wczesniej nie był jej prawie słychac
5.nie wiem o co chodziło kajtkowi, ale przy 5 osobach na pokładzie zrobiłem test a wynik?? oczywiscie na plus, to juz nie ten sam muł(mechanik mówił ze taki zabieg moze własnie byc widoczny przy max obciazeniu tak jak w ciezarówkach)
6.koszt: chłodnica od audi A4-oryginał(ok250zł) + przewody(mechanicy klneli bo mało miejsca było a własciwie jego nie było!! ale poradzili sobie cooler siedzi z prawej strony pod akumulatorem, ma stały dostep powietrza poprzez zamontowanie zamiast zaślepki siatki+robocizna 550zł
6.spalanie raczej bez zmian( w miescie w zime ok 6l/100 a ja nogi lekkiej nie mam czyli same plusy
7 minusem moze byc szybsze zuzucie turbiny ale to juz szcegół bo cos za cos( trzeba tylko pilnowac zeby nie butowac na zimnym silniku i o tym ze rzed zgaszeniem silnika jak sie parkuje zeby sobie pochodził na luzie kilka sekund, po co? nie wiem, stary sposób doswiadczonych posiadaczy diesli,
8. zdjecia juz niedługo pokaze
Źródło: golf3.pl/viewtopic.php?t=2553


Temat: Porównanie marek i modeli.

-audi a4 kombi 1.9TDi 110km 1996-1998

znajomy miał Audi 1$ kombi, 1.9 TDI, właśnie ten 110konny, rocznik 1997. Był zadowolony, auto super wyposażone (klimatronic, skóra, 4 airbagi, navi, aluski.... ogólnie, full opcja) i bardzo wygodne. Powiedział że jedyny minus tego auta to serwis, do najtańszych nie należy. Ale silnik, jeśli się o niego dba (i o turbinę!!!!) to długo pojeździ. No i nie pasowało mu to że silniki TDI w grupie VW są na zimno cholernie głośne. A teraz jeździ A6 2.5 V TDI wiec chyba jednak koszty serwisu go nie zabiły
Źródło: forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=2854


Temat: Mam problem z furakiem...

Ale diabel nie pomoze!!!
Ja mam ostatnio podobny problem+++
Turbina syczy i jadac 180 km/h dotykam gazu,a po wcisnieciu nic sie nie zmienia procz lekkiego dymku z tylu
A poza tym liczniki mi dzialaja jak im sie chce???
Jak zimny biega wszystko, ale im cieplejszy tym coraz wiecej problemow?!
PO pierwsze predkosciomierz zaczyna skakac, az calkiem padnie...
a jak juz dlugo jade to i wskaznik paliwa pada na morde i pokazuje Zerro mimo pelnego baku....
jak ostygnie wraca wszystko do normy;..???


Liczniki w Audi firmy VDO są >cenzura< ale mają jedną wade (chyba podobna konstrukcja jest między A4> B4), dużo łączeń jest na wsówkach. Lutów jak w każdym urządzeniu elektronicznym im też nie brakuje więc twój problem polega na ZIMNYM LUCIE albo ZAŚNIEDZIAŁYM POŁĄCZENIU - może zaśniedziałym to za dużo powiedziane ale do licznika ma ciągle dostęp powietrze, kuż i takie połączenia lubią się utleniać i co powoduje "niekontakt". Luty poprawić a każdą wsówkę nawet wystarczy śróbokretem "przejechać" kilka razy żeby się zrobiła LŚNIĄCA...
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=171


Temat: Audi 2.5 TDI niekręci do końca
Witam,mam taki problem z audi A4 silnik AFB,podczas jazdy silnik nie może przekroczyć 4tys.obrotów,można go trzymać i nic,między 2-3tys.obr jest ok.,po przekroczeniu 3tys. słabnie a przy ok.4tys przestaje w ogóle jechać.Na postoju wkręca się prawidłowo,na czerwone pole obrotomierza,zauważyłem jeszcze że przy pedale gazu wciśniętym do połowy auto przyspiesza lepiej niż gdy wcisnę pedał do podłogi.Diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów,początek wtrysku ustawiony,geometria turbiny działa,podmiana czterech kolejnych przepływomierzy też nic nie dała.Ma ktoś jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7484


Temat: sztanga sterująca kierownicami turbiny

ja pomysła nie mam żadnego. Jedydyna moja rada to mieć zapasową gruchę na magazynie w razie gdyby tą co masz rdza zjadła ze smakiem

Właśnie poprzednią trochę rdza nadjadła a rocznik 2001 i mały przebieg:( Myślałem o jakiejś elastycznej siatce w stylu pończochy - ale w tej okolicy chyba zbyt wysoka temperatura na takie bajery. Gdybyś Marku coś wymyślił w ramach poprawiania fabryki to daj znać w tym poście. Musiałbym sie wybrać na jakiś szrot i poszukać jeszcze jednej gruchy na zapas - chyba, ze ktoś ma dojście do nowych ?
Czy w Audi A4 130 PD 2002r. grucha jest w tej lepszej pozycji ?
Czy można skorygować VAGiem późniejsze przechodzenie kompa w tryb awaryjny w przypadku przeładowania turbiny ? Trochę niebezpieczny taki notlauf podczas np. wyprzedzania.
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=4889



Form:

Odnośniki

Myv Rock, j-rock ---tenjo tenka yuiga dokuson...Miyavi, tylko dla ...
turbina wietrzna – Roman Papiernik
Turbinka samochodowa Budowa działanie
turbo regeneracja turbin sprężarek
turbin wiatrowych o osi pionowej
turbiny nie słychać w BMW E46
turbina Garrett rodzaje i moc
turbina Golf 3 budowa
  • fring nie loguje do skype
  • polfinal sprawy pijanego kierowcy
  • gry rpg multiplayer
  • jak przywrocic ustawienia fabryczne w psp
  • shell ursynow v power
  • dokumentacja chipsetu
  • Jak si ksieguje PW
  • badanie hcg z krwi
  • rozkad Bus Natura

  • Do odważnych świat należał.
    Demokracja: mówisz, co chcesz, robisz, co ci każą. Geoffrey Berry
    Fakt jest zawsze głupi. Zresztą bierze je diabeł i statystyka. Frederich Nietzsche (1844 - 1900)
    Dobro bardzo rzadko wypływa z dobrej rady. George Byron
    Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko. . . Antoine de Saint-Exupery (1900-1944)